Apareixen tres cabirols a prop de l'autovia entre Tàrrega i Cervera

24/08/16

El diari Segre recull avui a les seves pàgines aquesta notícia posant de manifest el perill que aquest fet pot suposar per la circulació viària. 

Malgrat que l’habitat natural d’aquests animals és el Pirineu i les zones boscoses, cada vegada es veuen més al pla de Lleida –un fet que ha portat a permetre la caça d’aquesta espècie a les comarques del pla- 

En aquest mateix article es posa de relleu la necessitat d’implementar algun tipus de control davant la proliferació descontrolada d’aquestes espècies, especialment pel perill que suposen per a la circulació viària. Durant l’any 2015 a Lleida va haver vora de 600 accidents provocats per animals (més de 90 provocats per cabirols i gairebé 370 per senglars). Lleida té comptabilitzats 39 “punts negres” pel que fa a la sinistralitat amb animals a la xarxa viària, 9 d’ells especialment preocupants situats al Segrià, la Noguera, Alt Urgell i Pallars Jussà.

 

Share this
Go to top